Refleksyjnie o teatrze

Przez cały poprzedni rok szkolny 2020/2021 uczestniczyłam w warsztatach w ramach Partnerek Teatroteki Szkolnej organizowanej przez Instytut Teatralny im. Z. Raszewskiego w Warszawie. Ciekawe spotkania w wersji on-line dostarczyły wielu przemyśleń i wniosków. Ich efekt znalazł się w "Refleksyjniku" wydanym przez Instytut. 

Odpowiadam w nim m.in na pytania:

✅Jakie znaczenie ma dla mnie proces pracy nad przedstawieniem? Jakie ma znaczenie efekt tej pracy? Jaka jest między nimi relacja? 

✅Jak chciałabym być postrzegana przez swoją grupę teatralną?

✅Co mnie interesuje w teatrze jako widzkę? Czego szukam w teatrze?

Niełatwo było odpowiedzieć na te pytania w biegu. Dlatego przystanęłam i złapałam parę swoich myśli. 

Miłej lektury 😊


 

 


https://teatrotekaszkolna.pl/images/refleksyjnik.pdf

 

 



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kwietniowe warsztaty

Nowy rok z Prastarym Dębem